
APIS Ceramide Repair Kojąca maska algowa z ceramidami i beta glukanem 200g

Opis
APIS Ceramide Repair – kojąca maska algowa z ceramidami i beta glukanem 200g
APIS Ceramide Repair to maska algowa, która przynosi natychmiastową ulgę przesuszonej, podrażnionej i wrażliwej skórze.
Dzięki zaawansowanej formule z ceramidami typu 3 i 6-II oraz beta glukanem, intensywnie regeneruje i odbudowuje barierę hydrolipidową skóry, niwelując uczucie suchości i pieczenia.
Działanie
Maska APIS Ceramide Repair działa wielokierunkowo, przynosząc ukojenie skórze o zaburzonej barierze hydrolipidowej.
Ceramidy odgrywają kluczową rolę w odbudowie naskórka, co zapobiega utracie wody i wspomaga nawilżenie.
Dodatek beta glukanu i wąkrotki azjatyckiej przyspiesza regenerację skóry, łagodzi podrażnienia oraz zaczerwienienia, także po intensywnych zabiegach kosmetologicznych.
- Regeneracja i odbudowa – ceramidy typu 3 i 6-II wzmacniają barierę naskórka, zmniejszając przeznaskórkową utratę wody (TEWL).
- Nawilżenie i ukojenie – beta glukan intensywnie nawilża i redukuje uczucie suchości, pieczenia oraz swędzenia.
- Wsparcie regeneracji – wąkrotka azjatycka wspomaga procesy gojenia, przyspiesza regenerację skóry i łagodzi podrażnienia.
Składniki aktywne
- Ceramidy typu 3 i 6-II – odbudowują barierę hydrolipidową, zapobiegają utracie wody i chronią przed odwodnieniem.
- Beta-glukan – łagodzi podrażnienia, zmniejsza swędzenie i pieczenie, wspiera regenerację skóry.
- Wąkrotka azjatycka – przyspiesza procesy regeneracyjne, goi podrażnienia i łagodzi zaczerwienienia.
Sposób użycia
- Wymieszaj 15 g maski z 40 ml wody mineralnej.
- Energicznie mieszaj, aż do uzyskania gęstej konsystencji.
- Nałóż szpatułką na twarz i szyję.
- Pozostaw na 15-20 minut, a następnie zdejmij maskę w całości.
- Pozostałości zmyj tonikiem.
Dodatkowe informacje
Składniki aktywne | Ceramidy |
Marka | Apis |
Rodzaj opakowania | Słoik |
Producent | Apis |
Bezpieczeństwo
Opinie
Opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci. Opinie pozytywne i negatywne wyświetlane są przez Administratora sklepu. Za każdą opinię Klient otrzymuje 25 pkt. w Programie Lojalnościowym.